1 juni 2017

Logistiek in E-commerce: Alert, wendbaar en tjokvol KLANT!

E-fulfilment Academy start 12 september

De E-fulfilment Academy gaat in september weer van start met een groep van ongeveer 15 cursisten. Omdat er veel met praktijkcases wordt gewerkt zal de groep niet groter zijn. De modules worden gegeven door top docenten als Walther Ploos van Amstel en Hessel Visser. Tijdens de cursusperiode is er ruim gelegenheid om te netwerken met mede-cursisten die actief zijn in de diverse deelprocessen binnen E-fulfilment.

Is je organisatie alert, wendbaar en gericht op de klant?

Voor retailers is het duidelijk: het online kanaal blijft bovenmatig hard groeien. Het is iedere dag een uitdaging om de orderstroom op tijd en correct te laten verlopen. Reden te meer om continu stil te blijven staan bij het volledige e-fulfilment proces, vanaf de leverancier tot en met de aflevering bij de klant. Het is belangrijk alert te zijn, je organisatie wendbaar te houden en je klant centraal te stellen!

De klant is duidelijk geïnteresseerd in snelle levertijd, betrouwbaarheid en voldoende afleveropties. Oplossingen in de logistiek ontwikkelen zich razendsnel. Klanten worden (soms obsessief) centraal gesteld door de succesvolle retailers!

Essentiële onderwerpen als de last mile, ordermanagement, e-warehousing en retourlogistiek zijn continu aan verandering onderhevig. Deze onderwerpen worden daarom uitgebreid behandeld in de E-fulfilment Academy, een opleiding op hbo-niveau bestaande uit zes modules van vier uur.

PE-punten en korting op deelname

Leden en businesspartners van Thuiswinkel.org en leden van vLm, TLN en EVO ontvangen een korting van 10%. Als je de E-fulfilment Academy volgt, ontvang je 24 Permanente Educatie (PE)-punten voor het e-Academy Register.

Inschrijven of meer informatie opvragen kan via de website van de E-fulfilment Academy.