3 augustus 2017

Verhoog met klantbeoordelingen het rendement van je webshop

Reviewmarketing door Thuiswinkel.org en KiyOh Klantbeoordeling

Thuiswinkel.org en KiyOh zijn al jaren partners op gebied van reviewmarketing. De twee merken vullen elkaar perfect aan, want met het Thuiswinkel Waarborg en klantbeoordelingen via marktleider KiyOh bouwen webshops een betrouwbaar én onafhankelijk imago. Om meer inzicht te geven in reviewmarketing geven Thuiswinkel.org en KiyOh op 17 augustus om 11.00 uur een webinar over dit populaire vakgebied.


Hoe belangrijk vinden klanten reviews?

 

Zowel in de B2B- als de B2C-markt gebruiken klanten de ervaringen van anderen om hun keuze te maken. Zo vindt meer dan 80% van de klanten de beoordelingen van medeshoppers belangrijk. Natuurlijk verschilt dit per branche, maar dat beoordelingen gewaardeerd worden, staat vast.

Hoe gebruik je reviewmarketing?

 

Door via het onafhankelijke platform van KiyOh klantbeoordelingen te verzamelen kun je ze op veel manieren gebruiken:

  • Verhoog je traffic

Reviews kunnen op meerdere manieren bijdragen aan meer traffic op je webshop, bijvoorbeeld via SEA, SEO en social media

  • Verhoog je conversie 
    Door de reviews slim in te zetten verhoog je de conversie van de webshop. Hoe kun je dit doen en hoe doen anderen dit?
  • Verhoog je retentie
    Nieuwe klanten werven is één, maar meer omzet halen uit je bestaande klanten zorgt voor continuïteit. 
  • Hoe ga je om met negatieve beoordelingen? 

     

     

    Negatieve beoordelingen zijn voor sommigen een rem om te starten met reviewmarketing. Toch heeft het proactief verzamelen van (negatieve) beoordelingen twee grote voordelen: 

    1. Negatieve klanten uiten zich toch wel en nu geef je ze een platform waar de negatieve beoordelingen terecht kunnen én waar ze omgeven worden door positieve beoordelingen. Wij noemen dit de ijsberg en vertellen je er graag meer over in de webinar.
    2. Geloofwaardigheid. Een bedrijf zonder negatieve klanten is niet geloofwaardig en dat weten je toekomstige klanten ook. Dus dankzij de negatieve beoordelingen geloven klanten je positieve beoordelingen meer.

    Verhoog je rendement 

     

    Verhoog met klantbeoordelingen het rendement van je webshop, via meer bezoekers, hogere conversie en hogere retentie. Wij laten je graag kennismaken met de mogelijkheden. 

    Ben je benieuwd naar hoe reviewmarketing precies in zijn werk gaat? We leggen het je graag uit in onze webinar op 17 augustus om 11.00 uur. Tijdens deze webinar heb je ook de mogelijkheid om live vragen stellen die we direct of later beantwoorden.