23 november 2017

Conversion is in the brain

Overtuig het onbewuste brein van jouw bezoeker

We hebben niet de energie, niet het vermogen om alle beslissingen te overwegen. Wist je dat we zo’n 95% van alle beslissingen onbewust nemen? Wil je je conversie verhogen, leer dan hoe je bewust het onbewuste brein van jouw bezoeker kunt overtuigen.

 

 

 

Think fast en slow

Wil je je conversie verhogen dan speelt persuasion een cruciale rol in de conversiepiramide.

 

Ons brein bestaat uit 2 systemen: het onbewuste en bewuste brein. Wist je dat het onbewuste brein:
⦁ Verantwoordelijk is voor 95% van onze beslissingen;
⦁ Altijd aan staat;
⦁ Snelle verwerking heeft;
⦁ Focust op doen.

Het bewuste brein is echter maar verantwoordelijk voor 5% van onze beslissingen, functioneert langzaam en heeft focus op (na)denken. 

Valt de conversie op je website tegen? Misschien activeert die dan te veel het bewuste brein en moeten bezoekers onnodig te veel nadenken.

Talent Circle Conversion Optimization

4 april 2018 start wegens groot succes de nieuwe ronde van de Talent Circle Conversion Optimization. Hierin wordt onder begeleiding van een expertcoach en gastsprekers dieper ingegaan op online persuasion en de conversiepiramide. Meld je net zoals Dorel Europe alvast aan!