31 juli 2018

Haarshop.nl: onderscheiden met een persoonlijke aanpak

De concurrentie van Thuiswinkel.org-lid Haarshop.nl op het gebied van haar- en verzorgingsproducten is groot, maar Haarshop.nl groeit nog steeds en weet zich al jaren te onderscheiden in de markt. De inzet van e-mailmarketing is daarbij een belangrijk middel voor Haarshop.nl, maar hoe pak je dit succesvol aan? Tim Bout van Spotler geeft alvast een sneak peek in de presentatie die hij geeft tijdens Shopping Today.

Raak je ontvangers direct

E-mail is een belangrijke driver voor online verkeer, conversie en retentie voor webshops. Tim Bout, Customer Succes Manager bij Thuiswinkel.org business partner Spotler, vertelt: “Je kunt je ontvangers via e-mailmarketing direct raken met relevante content, speciale aanbiedingen en treffende opvolgcampagnes. Het is een laagdrempelig en toegankelijk kanaal, maar o zo effectief om in te zetten.” Haarshop.nl zet e-mailmarketing succesvol, relevant, maar vooral persoonlijk in richting hun klanten en potentiële klanten. De aanpak van het Thuiswinkel.org-lid zorgt voor een onderscheidend vermogen ten opzichte van haar concurrentie.

Sneak peek: Conversie verhogen met 250%

Hoe zet Haarshop.nl e-mailmarketing in en wat heeft het gebracht? Aan de hand van de succesvolle e-mailmarketingcampagnes van Haarshop.nl geeft Tim je tijdens Shopping Today inspiratie. Ook geeft Tim inzicht in segmentgericht mailen en hoe je hiermee je conversiepercentage met gemiddeld 250% kunt verhogen. En hoe je nagenoeg geen afmelders te verwerken krijgt.

Ben je een e-mailmarketeer of online marketeer die zich met e-mailmarketingautomation bezig houdt? Of ben je een e-commercemanager en twijfel je aan jouw inzet van dit kanaal? Bezoek tijdens Shopping Today de sessie ‘De personal touch van Haarshop.nl’ en ontvang inspiratie aan de hand van praktische voorbeelden en tips en tricks waar iedere (e-mail)marketeer direct na afloop mee aan de slag kan.

Benieuwd?

Tijdens Shopping Today presenteert Tim het e-mailmarketingverhaal van Haarshop.nl. Dus wil je inspiratie en praktische handvatten op het gebied van e-mailmarketing? Bezoek dan hét e-commerce kennisevent Shopping Today op 20 september 2018 en ontvang 5 e-Academy Points.