20 november 2018

Kennis delen staat centraal tijdens de Webwinkel Vakdagen

Over drie maanden vindt dè e-commercebeurs van Nederland plaats: de Webwinkel Vakdagen in Jaarbeurs Utrecht. Ook dit jaar staat het delen van kennis centraal, waarbij we inspirerende sprekers en verschillende exposanten uit de e-commercebranche samenbrengen. Alle relevante thema’s zijn vertegenwoordigd tijdens deze 13e editie op 23 en 24 januari. Ben jij er ook bij? 




Google Nederland, Zalando en The Walt Disney Company

Ervaringsdeskundigen en topbestuurders delen hun kennis en ervaring in een uitgebreid programma vol uiteenlopende actuele onderwerpen uit de e-commercebranche. In 11 themazalen en 1 grote keynotezaal worden meer dan 200 inspirerende sessies verzorgd door sprekers uit binnen- en buitenland, zoals Google Nederland, Zalando en The Walt Disney Company. Alle informatie die jij nodig hebt om van 2019 een succes te maken op één plek.

Meer dan 270 e-commerceleveranciers presenteren zich op de beurs. Zij bieden ervaringen, inzichten en hands-on oplossingen, waarmee jij direct aan de slag kunt: van marketingoplossingen en webshopsoftware tot aan e-commerce platforms en wetgeving.

Wijnand Jongen, dagvoorzitter en directeur Thuiswinkel.org:"Sinds de eerste editie in 2007 zijn de Webwinkel Vakdagen uitgegroeid tot dé ontmoetingsplaats waar vraag en aanbod in de thuiswinkelbranche elkaar ontmoet. Ook dit jaar tref je er opnieuw een indrukwekkend overzicht van onze dynamische branche".

Meld je gratis aan als bezoeker